Så här kontaktar du oss om du
inte är nöjd
Har vi gjort något fel eller är du inte nöjd med hur vi har löst ditt
ärende?
Hör av dig till oss!
Om du inte är nöjd med hur vi agerat ska du i första hand vända dig till
vår kundservice. Kommer ni inte fram till någon lösning kan du vända dig till
vår Kundombudsman med ditt klagomål.
Kundservice:
Telefon 0304-54
880
e-mail info@voe.se
Om du inte är nöjd med det svar som kundservice har lämnat kan du skicka in
en reklamation till vår kundombudsman.
Reklamation och skadestånd
Har vi orsakat dig skada, till exempel i samband med ett strömavbrott kan
du göra en skadeståndsanmälan. Via mail eller brev
Kontakta Kundombudsmannen
Vår Kundombudsman erbjuder en förutsättningslös prövning av ditt ärende,
efter det att den ordinarie reklamationshanteringen är avslutad. Ditt ärende
måste först hanteras hos vår kundservice. Är du inte nöjd med svaret därifrån
är du välkommen att kontakta vår Kundombudsman via mejl inom sex månader.
Kundombudsmannen:
Telefon 0304-54880
e-mail kundombudsmannen@voe.se
Kommunal
konsumentvägledare finns gemensamt för Orust, Tjörn och Stenungsund och
rådgivningen är gratis. De kan ge dig råd vid klagomål eller om du har hamnat i
tvist med ett företag.
Telefon 0303-73 00 00
http://www.stenungsund.se/konsumentkontor.
Konsumenternas
Elrådgivningsbyrå är en självständig byrå som kostnadsfritt informerar
och ger råd och vägledning i frågor som rör elmarknaden. De kan ge dig
vägledning om hur du går vidare om du har en tvist med ditt elnäts- eller
elhandelsföretag och vill få ditt ärende prövat.
Konsumenternas
Elrådgivningsbyrå (nytt fönster)